Хэвлэх  

Customer Service

126129RKECMYK75

Миний хүсч буй зүйл

Хэрэглэгчийн үйлчилгээ

Ажлын байранд сургаж, хөгжүүлэх замаар ажилтныг байгууллагын зорилгыг хэрэгжүүлэх амлалтыг авах шинэлэг арга.  


Агуулгаар шүүх:
Өрсөлдөх Чадвараар Шүүх:
 
   Анхдагч Өрсөлдөх Чадварууд     Хамааралтай Өрсөлдөх Чадварууд
 
  Модуль Гарчиг Агуулгын төрөл Өрсөлдөх Чадварууд
PDF Document Анхны сэтгэгдлийг эерэгээр төрүүлэх: Хэрэглэгчтэйгээ нүүр тулан уулзах нь Байнгын хэрэглэгчийг бий болгох
 
Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Хандлага, Олон талт мэдлэг чадвар, Мэргэжлийн ур чадвар
PDF Document Борлуулалтын үйлчилгээ Үйлчилгээнд суурилсан борлуулалт
 
Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Харилцааны ур чадвар, Бусдад нөлөөлөл чадвар, Шийдвэр гаргах
PDF Document Дотоод хэрэглэгчийн үйлчилгээ Дотоод хэрэглэгчийн үйлчилгээ
 
Зөрчил маргааныг шийдвэрлэх, Дасан зохицох ур чадвар
 
 
Хандлага, Өөрчлөлтийн менежмент, Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Мэргэжлийн ур чадвар, Стресс менежмент, Байнгын хэрэглэгч
PDF Document Үйлчилгээний хандлага Байнгын хэрэглэгчийг бий болгох
 
Хандлага, Олон талт мэдлэг чадвар, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Харилцааны ур чадвар, Бусдад нөлөөлөл чадвар, Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Стресс менежмент, Дасан зохицох ур чадвар
PDF Document Үйлчилгээнй багт коучинг хийх Үйлчилгээний үр дүнгээр тэргүүлэх
 
Хариуцлага, Манлайлал, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Харилцааны ур чадвар, Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Бүтээмжтэй байх чадвар
PDF Document Үнэнч худалдан авагчдыг бий болгох Байнгын хэрэглэгчийг бий болгох
 
Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Санаачлагатай байдал, Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага
PDF Document Утсаар ярих чадвар - Дуудлага хийх болон хүлээн авах Утасны үйлчилгээ
 
Харилцааны ур чадвар, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Хандлага, Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага, Дасан зохицох ур чадвар
PDF Document Утсаар ярих чадвар - Хэрэглэгчрүү дуудлага хийх Үйлчилгээнд суурилсан борлуулалт
 
Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Хандлага, Харилцааны ур чадвар, Хүмүүсийн харилцааны арга барил
PDF Document Утсаар ярих чадвар - Хэрэглэгчээс дуудлага хүлээн авах Утасны үйлчилгээ
 
Харилцааны ур чадвар, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Хандлага, Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага, Дасан зохицох ур чадвар
PDF Document Худалдах санал тавих Үйлчилгээнд суурилсан борлуулалт
 
Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Бүтээлч сэтгэлгээ, Санаачлагатай байдал, Мэргэжлийн ур чадвар
PDF Document Хэрэглэгчдийн санал хүсэлт, гомдлыг шийдвэрлэх Байнгын хэрэглэгчийг бий болгох
 
Зөрчил маргааныг шийдвэрлэх, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Хандлага, Харилцааны ур чадвар, Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Стресс менежмент
PDF Document Хэрэглэгчийн сонирхлыг төрүүлэх Үйлчилгээнд суурилсан борлуулалт
 
Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Харилцааны ур чадвар, Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Дасан зохицох ур чадвар
PDF Document Хэрэглэгчийн үйлчилгээнд тулгардаг бэрхшээлүүдийг шийдвэрлэх Үйлчилгээний үр дүнгээр тэргүүлэх
 
Хариуцлага, Манлайлал, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Харилцааны ур чадвар, Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Бүтээмжтэй байх чадвар
PDF Document Хэрэглэгчийн хүсэл сонирхолд нийцсэн шийдэл санал болгох Үйлчилгээнд суурилсан борлуулалт
 
Бусдад нөлөөлөл чадвар, Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Харилцааны ур чадвар, Бүтээлч сэтгэлгээ
PDF Document Хэрэглэгчийн хүсэл, хүлээлтийг илрүүлж, давуулан биелүүлэх Хэрэглэгчтэй хамтын ажиллагааг бий болгох
 
Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Хандлага, Харилцааны ур чадвар, Зөрчил маргааныг шийдвэрлэх
PDF Document Хэрэглэгчийн хүсэлтээс өөр төрлийн эсвэл илүү үнэтэй боловч төстэй төрлийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ санал болгох Үйлчилгээнд суурилсан борлуулалт
 
Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Харилцааны ур чадвар, Бусдад нөлөөлөл чадвар, Хүмүүсийн харилцааны арга барил
PDF Document Хэрэглэгчтэйгээ эргэж холбогдох, харилцаагаа хадгалах нь Үйлчилгээнд суурилсан борлуулалт
 
Харилцааны ур чадвар, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Бүтээлч сэтгэлгээ, Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага
PDF Document Хэрэглэгчээр дамжуулан шинэ хэрэглэгчтэй болох Хэрэглэгчтэй хамтын ажиллагааг бий болгох
 
Хүмүүсийн харилцааны арга барил, Байнгын хэрэглэгч
 
 
Мэргэжлийн ур чадвар, Хэрэглэгчтэй харилцах туршлага

Сургалтын хөтөлбөр 

IMAP үндсэн аргачлалын дагуу зургаан төрлийн сургалтын агууллагыг санал болгодог. Та хөтөлбөрийн талаар илүү дэлгэрэнгүй мэдхийг хүсвэл доорх холбоосонд дарна уу. 
Team Member Engagement Leadership Development Sales
Effectiveness
Customer
Service
Presentation Effectiveness Process
Improvement

 

dc-btn-1-talent-management

dc-btn-2-succession-planning

dc-btn-3-employee-engagement

IT Professionals

 

Фидес цамхаг, 8 давхар, 802 тоот, Гэгээнтэн цогцолбор, Хан-Уул дүүрэг,
Зайсангийн гудамж, Улаанбаатар хот, Монгол улс
Утас: + 976 7000-0330
 

Биднийг дагаарай

 
© 2017 Дэйл Карнеги Трэйнинг. Зохиогчийн Эрхийг Хамгаалав.
Вэбсайтын дизайн гаргаж, хөгжүүлсэн Americaneagle.com